Mind Science voor Engels als tweede taal – Engels onderwijzen als tweede taal voor kinderen

oudergesprekken voeren

Mind Science voor Engels als tweede taal – Engels onderwijzen als tweede taal voor kinderen

Opvoeden is niet altijd gemakkelijk. Het vereist het vermogen om moeilijke gesprekken op te lossen, geduld en de bereidheid om even moeilijke gesprekken met je kinderen te voeren. Een van de moeilijkste dingen als ouders om te doen, is het voeren van oudergesprekken, vooral met hun jonge kinderen.

Het concept dat in de VS bestaat om Engels als tweede taal (TESL) te onderwijzen en kinderen te leren hoe ze zinvolle en productieve dialogen kunnen voeren, vereist de integratie van meerdere bronnen, waaronder klaspraktijken, ouder/kind-interacties, literatuuronderzoek, oefenvragen, percepties van inclusie door leraren en MTSS-strategieën (Mind Science Strategies for Interventions with Children: Middle School Textbook) die intergenerationele communicatie bevorderen. Het omvat ook het begrip dat het leren van talen contextafhankelijk is. Als TESOL-docent werk ik in een meertalige omgeving waar Engels wordt gebruikt in onze literatuurstudie; in onze oefensessies; in onze ouder-kindgesprekken; en zelfs in onze discussies met onze collega's Hetsen & Visschers oudergesprekken. Als resultaat van mijn werk als TESOL-leraar en als echtgenote en moeder van drie, weet ik uit de eerste hand hoe ingewikkeld het ouderschap is en hoeveel moeite het kost om ervoor te zorgen dat al deze inspanningen kunnen samenwerken. Hier zijn enkele van mijn beste tips voor het faciliteren van zinvolle en productieve gesprekken tussen ouders en leerkrachten met uw jonge leerlingen.

Mind Science-strategieën zoals die gevonden worden in de Mind Science for English as Second Language (ESTE)-klasse, bieden een raamwerk dat dit mogelijk maakt. Het creëren van een context die inclusiviteit bevordert, begint met het kennen van de culturele informatie die u en uw kinderen omringt, inclusief eventuele sociaal-historische gebeurtenissen die van invloed kunnen zijn geweest op de gezinnen van uw kinderen. Daarnaast omvat het het kennen van de feiten en cijfers die van invloed zijn op het leven van kinderen. Tot slot houdt het in dat u weet wat uw kinderen thuis en op school belangrijk vinden. Al deze gesprekken zijn gebaseerd op het uitgangspunt dat de informatie die kinderen moeten verwerken essentieel is voor hun optimale geestelijke gezondheid en ontwikkeling.

Informatie over dit onderwerp: https://hetsen-visschers.nl/